Mindennapjaim

Mindennapjaim

Blog

2019. szeptember 11. - Bubcika

Megint eltelt rajtam az idő!!!! Úgy megy. mintha húznák. A szabadságom első 2 hete nyugiban telt. Viszont a harmadik elején már éreztem, hogy történni fog valami lakásügyben. És lőn. November 30 ig lakhatunk a jelen helyünkön. Nekem már van helyem ahová megyek majd, de a fiatalok ezerrel keresik az albit. Szóval az elmúlt 2 hétben a lelki tripperjeimmel voltam elfoglalva. Meg a lecsófesztivállal. Ma megnéztem a leendő kecómat. .Nagyon be voltam szarva, hogy majd vacak lesz, de hál istennek élhető. A többi majd használat közben. Ott majd tudok spórolni!!! Ami az egész eddigi életem folyamán nem ment. Hiába a volt lakásomhoz való ragaszkodás, ha egyszer megette az életemet. Úgy mint  saját kecó és úgy mint albérlet. A gatyám meg az életem ráment már. Ja? Éjszakás vagyok, nemsokára elvonulok a fotölybe! A nem is tudom hanyadik széria fotölybe. 17 éve dolgozom itt a Sebészeten de asszem ez a legkényelmesebb széria.

A bejegyzés trackback címe:

https://bubci.blog.hu/api/trackback/id/tr515063692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Voltam 2019.09.11. 15:37:58

:)

"Megint eltelt rajtam az idő!!!! Úgy megy. mintha húznák."

Pedig hidd el, sokkal jobb, ha téged húznak meg, mintha az időt el. ;)

:)
süti beállítások módosítása