Mindennapjaim

Mindennapjaim

Halihóóóóóó

2020. december 19. - Bubcika

Én aztán teljesen elfelejtettem, hogy nekem itt is van naplófelületem. Épp néztem, majd egy éve írtam ide.

Hát alaposan felfordult az élet azóta.IS. Jött ez a Korona. Még a tavaszi elment itt szódával, összesen 3 beteg volt a városban. De ez az őszi.........!

Megfertőződtem a vírussal. Egy betegtől kaptam el, aki telibeköhögött mikor elláttuk. Volt rajtam maszk, rajta is , csak éppen lehúzta az arcáról. Éreztem a köhögése szelét az arcomon. 2 nap múlva kiderült, hogy tüdőgyulladása van. 5 nap múlva kiderült, hogy Kovidos. Egy hét múlva beteg lettem. Nem kicsit! 8 napig kínlódtam otthon egyedül, míg a 9. napon már nagyon rosszul voltam. Pista feljött az orvos által kiírt antibigyóval, mikor meglátott azt mondta akkor te most öltözz fel, pakolj össze irány az SBO!  Nem ellenkeztem, mert úgy éreztem, össze fog omlani a keringésem. Rámrakott egy FFP 3 maszkot, ő is vett fel egyet és bevitt. Már a Triázsnál  rogyadoztam, 150 es vérnyomással és 145 ös pulzussal. Akkor a hőm éppen nem volt fent, de előtte éjszaka 38 fok voltam. Na 5 percen belül ágyat kaptam. Mint egy rongybaba úgy feküdtem ott. Branül, vérvétel EKG Mellkasröntgen. Úgy szédültem mint a fene! Nem véletlenül voltam olyan szarul! Kiderült, hogy kétoldali gócos Kovid tüdőgyulladásom van. Irány a  Fertőző osztály! Na ott már 38,6 lettem. Hemokultura. Kizárólag védőruhás nővérek és orvosok jöttek be. Egyedül voltam a szobában, amit egyáltalán nem bántam, mert beszélni nem tudtam a köhögéstől.Aznap este 8 szem Favipiravirt kaptam, meg Szteroidot.  Másnaptól szteroid, meg 3 szem Favi. 3 napig rózsaszínnek láttam a szemem, amikor már fel tudtam kelni.  Be voltam csukva egy szobába, kimenni nem lehetett,  Fürdő wc bent volt diétás kaját kaptam (ÉN!) Minden nap hoztak nekem kávét a Sebészetről,de nem az én kávém volt és semmit nem hatott. Kb 4 nap után éreztem, hogy ember vagyok. A hét végét ott töltöttem, baromi unalmas volt, szerencsémre jó telefoncsomagom van, nézhettem mobilneten filmeket. Meg egész nap messenger, meg telefonálás, amikor már tudtam  beszélni. Egy hét után hazaengedtek.

És hogy ne legyen mindez elég, Ahogy beteg lettem, pár napra rá meghalt apám. Ez a kettő így hetekre letett. 10.én volt a temetés, pont aznap lett volna 82 éves. Szívelégtelenség.Áttétes prosztatarák. Tüdőembolia. Csúnya halála volt. Nem tudott békésen elmenni, megzavarodott, ordibált . És én tudtam, hogy ez már a vég.

A temetés után kezdtem érezni, hogy javul az állapotom. 

A Főnököm egész hónapra kihúzott a beosztásból. Elvileg Január elsején kezdek. ha minden igaz, ki van harcolva a 100% táppénz. 

Mostanra egészen jól vagyok, takarítgatom a lakást, de délutánra elfáradok.

Elhoztam magamhoz a fater elektromos biciklijét mert mechanikus biciklit most nem tekernék ebben a hidegben hajnal 5 után. Meg amúgy sem. A töltés az érdekes lesz. De tervben van egy saját e bicaj beszerzése, mert azért a Fateré már eléggé viharvert . Eleshetett párszor vele, csak ugye nem mondta el. Mer látszik, hogy itt is el van törve meg ott is. De megy és ez a lényeg.

Én meg gyógyulok és minden nap erősebb vagyok.  És készülök a karácsonyra. Jön a kis családom. Fiúk menyek anyu. Meg a lízingelt unokák. 2 biztos. Ja és már negatív vagyok. Vírusügyileg.

A bejegyzés trackback címe:

https://bubci.blog.hu/api/trackback/id/tr10016351218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása