Mindennapjaim

Mindennapjaim

Emberi érték

2019. július 08. - Bubcika

Az ember értékmérője a pénz - És a vagyon. Ha ez nincs, az emberi érték egy naaaagy rakás nullla!!!

Volt, mikor jól ment az életem anyagilag. Mindenki szeretett. A gyerekeim, a szüleim, a munkatársaim, a pasim. Aztán jött a válság. Szép lassan tönkrementem. Először a fizetésem 33% a. Aztán 50% a. Ekkor költözött el a nagyfiam. Apám ordított velem évekig. A csicskája voltam, mert segített havi 10 ronggyal. Egyszer nagyon összevesztünk. Nem kellett a pénze többé. Jött a családba a kisebbik fiam barátnője. Jól elvoltunk évekig. Míg el nem veszettem a lakásomat is. Maradtunk ugyanott bérlők. De az emberek elfordultak tőlem. A gyerekeim, a munkatársam , a pasim, az Anyám. Apám nem tudja, ezért Ő nem.

A helyzet fokozódik azzal, hogy rövidesen el kell költöznünk, mert a tulaj eladja a lakást. Na azóta aztán semmi becsületem. Nem beszélget velem senki. A pasim úgy néz rám, mint az éticsigára. A gyerekeim nem törődnek velem. A munkatársaim lenéznek és kiközösítenek. Szét fogunk költözni a gyerekekkel. Ők albérletbe. Én nem tudom, hová. Talán a nővérszállóra. Anyám lakása kicsi kettőnknek. (másfél szoba) De nem kér belőlem.

Mert nincs lakásom. A fizetésem hosszú évek után visszakaptam.

Oké! Méltósággal viselem a kiközösítést, a nem törődést a rajtam való átnézést, az elfordulást. És elraktározom.

De! Lesz majd nekem újra lakásom!!! Akkor majd ezek az emberek újra felém fordulnak????? Akkor újra érek valamit?

Nem tudom. Egyet tudok. Akkor ha majd ez aktuális lesz, ÉN nem fogok kérni ezekből az emberekből!!!!

Ebben biztos vagyok!!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://bubci.blog.hu/api/trackback/id/tr4014932314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blogolda 2019.07.08. 20:16:47

Nem értékmérő , ez biztos. Ilyenkor elgondolkodom, tényleg ekkora gyökerek az emberek ?Azért kérdeznék tőlük is valamit : nekik mi az érték, mitől lesz valaki ember ? Ha valóban a vagyon az ami szerintük a mérce, akkor lelki hullák oszt jónapot.....Tudod a szabályt: koronát megigazítani és előre :) és lófaszmackó !!!

Bubcika 2019.07.09. 19:02:22

Ez a lényeg! Lófaszmackó!!! :)))

dr.ahalan 2019.07.13. 16:20:33

Erre tényleg nincs mit mondani. Igen... Lófacmackó!
Megtanultad te is a leckét anya... :(((
De biztos vagyok benne, fordul még a kocka. ;)

Voltam 2019.07.13. 16:48:00

@Erika Piti:

Nem ismerem ezeket az embereket, de nem lehet, hogy csak te érzed így, és ezt látod bele a viselkedésükbe?
Ha nem, akkor tényleg ne állj velük szóba soha többet!

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.13. 16:56:56

barnariadót akarok olvasni és nem lófaszmackózást!!!
és kész.:):)

Vezek Elek 2019.07.13. 19:29:09

Era! Én háromszor kezdtem újra az életemet a nulláról. Összesen 2 ember maradt mellettem a bajban (a lányomon kivül) A munkatársak, a család.... mindenki elfordult. De tudod mit?! Jól van ez igy, nem tartozom senkinek egy köszönömmel sem. És nem utolsósorban jó a lelkemnek, mikor látom, hogy a "Jóisten nem bottal ver". Mert a sorstól mindenki azt kapja, ami jár neki. Fel a fejjel! Tudod, a kerék forog... egyszer fent, egyszer lent. :)))

Bubcika 2019.07.14. 19:11:50

Köszönöm szépen nektek! Írni fogok! Mindenféléről. Barna riadóról is. Ahogy tettem amott is. Örülök, hogy rám írtok! :))))
Igen ez hiányzott, hogy hozzászóljon valaki az írásaimhoz. Mert írok én máshol is. (Nem a F.. nem vagyok már ott) De nincs komment. És ez baromi rossz.

dr.ahalan 2019.07.16. 01:07:11

Te Era! Nem kellene neked feljönni Pestre? Lasszóval fogják az ápolónőket, pláne ekkora tudással.
Lehet alkudozni a kórházakkal, akár albérletet is fizetnek talán, egy kincs vagy. Egészséges, gyereked nincs, szülni már gondolom nem akarsz, hatalmas tapasztalatod van, rettenetesen sokat bírsz, és te... Bent feküdtem a januárban... Hogy ott micsoda szép pasik az orvosok! :)))
És van egy csomó facér is. :)))
A dokim asszisztensnőjével összebarátkoztam, vevőm lett. Most pont az jutott eszembe... Neki egész szép lakhatási támogatást fizetnek. :)))

Voltam 2019.07.17. 15:22:48

:)

Itt várom az újabbnál újabb történeteket P-vel, vagy arról, hogy "Magad uram, ha szolgád nincsen.", amikor P. nélkül. ;) Hastáncról, és egyéb riszálásokról. :) Mikor nyomta meg a midet a .............. szörnyű fotel éjszakás műszakban. :) És minden egyébről, de nem nagyon kényeztetsz el bennünket. :)

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.17. 17:01:34

én a barna riadóról várok újabb történeteket, valamint a beszélő/énekelő/feleselő papagájról.
a hastánc fellépések időpontjáról is jöhet tájékoztató.
:):)

Bubcika 2019.07.17. 20:43:28

@dr.ahalan: Nagyon is Pesten lenne a helyem!!! Ki kellene fogni egy Jóóóó helyet, ahol nem egy nővér van 50 betegre. Mert nekem már 20 is sok. Pl el tudnám magam képzelni egy női klinikán. Nőgyógyászaton. Igen ott nagyon is.

Bubcika 2019.07.17. 20:46:17

@Kálmán Barna Mikorka: Jaaaj ne is fájdítsd a szívemet!!! Volt egy tünemény papagájom 9 hónapig. Imádtuk egymást! Szabadon röpködött a lakásban. Aztán egyik napról a másikra beteg lett. Két hónapja egy hét betegség után kikakukkolt. Máig siratom. Majd ha lesz saját otthonom, tuti ,megint lesz papagáj.

Bubcika 2019.07.17. 20:47:29

@Voltam: A szörnyű fotelt a télen kihajítottuk. Vettünk helyette sokkal kényelmesebbet.
süti beállítások módosítása