Mindennapjaim

Mindennapjaim

Dance Teacher!

2020. február 15. - Bubcika

Hastánc tanár leszek!!!! Régen dédelgetett álmom, hogy elvégezzem a Hastáncoktatóit. 2 ismerősöm, volt táncostársam is jár. No persze ehhez elöször pénzt kell gyűjtenem, meg elölről elkezdeni a hastáncot. Magamtól. Meg néha elmenni workshopokra.

Magyarán a 2021/2022 es tanévben tudok kezdeni. Mert nekem most sokfelé kell takarékoskodnom. 

Találtam egy képzést ami összehangolható a munkámmal, mert havi 1 hétvége elég hozzá. Azt kibírja mindenki. Lehet ottalvós is . Sőt az lesz.

Mert be van tervezve mellé a Koreográfusi is. Az meg egy teljes hétvége. És ha kettőt visz az ember, akkor a másik féláron van.

Nem fogom leírni magam, nem fogom abbahagyni a hastáncot azért mert a Tanárom be van kattanva és nem tanít. Majd tanítom magamat. 

Ha képes vagyok 150 ember előtt fellépni egyedül, akkor erre is képes vagyok. Addigra a hajam s megnő majd.hehe. Mert most készülök Bobra vágatni. De szerintem a tánctudás nem a haj hosszától függ. Bár a táncba bele lehet vinni a hajat. Főleg a Khaleejee be. Na azt egyelőre nem táncolok. 

Megcsinálom! Aztán ki tudja? :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://bubci.blog.hu/api/trackback/id/tr315476156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása