Mindennapjaim

Mindennapjaim

Megvolt!!!!

2019. augusztus 13. - Bubcika

Nahát! Végre ráztunk egy nagyot szombaton! Rohadtul meleg volt, a smink lefolyt. Nem is szoktunk annyira erősen sminkelni. Készült egy csomó kép is. Mindenki nyavalyog . hogy milyen kövér! Még az is akin nincs mit fogni. Mégis  pasizik ezerrel. Ha nem volna seggig érő haja, nem is lenne olyan hejde. Mint én. Mondjuk én már védett korban vagyok, már pajzsként használnak a csajok a pasik ellen. Az a kis Oszvald Marika ott hátul, az vagyok én. Próbákon alig shimmyzünk, most meg mint az állat! Nagyon mosolyogtam a fellépésen, mert úgy gondoltam engem (is) fotóznak. Rosszul gondoltam. Ez van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bubci.blog.hu/api/trackback/id/tr5915008146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán Barna Mikorka 2019.08.14. 09:56:34

a szoknyácskáitok rojtjai a pólókból kivágottak???
a balszélső kisnőihőőőőgy miért nem tudja magasabbra emelni a lábát? tán férjnél van?????
:):):):):):):):):):)

Voltam 2019.08.17. 13:36:04

@Kálmán Barna Mikorka:

A menyasszony kérdése a bölcs nagymamához:

-Drága nagymama! Mit húzzak fel a nászéjszakámon?
-A térdedet, kislányom, a térdedet, de azt egészen a füledig. ;)

:)

Bubcika 2019.08.30. 21:23:26

@Kálmán Barna Mikorka: :))))) Nem, nincs férjnél, valószínű azért mert még csak 15 éves ! :))) A rojtok régebbiek, mint a pólók.
süti beállítások módosítása