Mindennapjaim

Mindennapjaim

Tánc az utcán!

2019. július 19. - Bubcika

Ma nem volt nyitva a sportcsarnok. Mi hülyék le a cipővel, elő a fátylakat és ott a csarnok mögött toltuk a  mai táncórát!

A bejegyzés trackback címe:

https://bubci.blog.hu/api/trackback/id/tr2714971154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vezek Elek 2019.07.19. 20:13:17

Dejóóóó!! Dehogy vagytok hülyék!!! Élvezni kell az életet mindhalálig!

dr.ahalan 2019.07.19. 20:37:14

Ez nekem tetszik! :)))

Voltam 2019.07.20. 13:50:39

@Erika Piti:

Ismered a kabarétréfát:

"-Menni vagy járni, az ugyanaz? Mert nem akarok zöldségeket beszélni.
-Igen, az ugyanaz.
-Akkor jó. Tehát tegnap este láttunk egy hastáncosnőt, akinek egész este ment a hasa.
-Inkább járt a hasa.
-Akkor mégsem ugyanaz?" :D

Szóval ti is jobban jártatok, hogy nem ment, hanem járt a hasatok ott a sportcsarnok mögött. :)

:)

Voltam 2019.07.24. 17:27:43

@Erika Piti:

"Örülök, hogy rám írtok! :))))
Igen ez hiányzott, hogy hozzászóljon valaki az írásaimhoz. Mert írok én máshol is. (Nem a F.. nem vagyok már ott) De nincs komment. És ez baromi rossz. "

Az jó dolog, ha örülsz, hogy itt van komment a blogodhoz, de ha nem reagálsz ezekre a kommentekre, akkor szerintem egy idő után itt is elkopnak.

Szigorúan szerény véleményem szerint egy bologot is "ápolni" kell, mint valami kisállatot vagy növényt. Szemmel kell tartani (mert a gazda szeme hizlalja a jószágot), válaszolni, "nyesegetni", stb.
Valahogy úgy, ahogy az Aha csinálja. Hogy sűrűn ránéz, ír valamit hozzá, válaszol azoknak, akik kommenteltek, beszélgetést indít, stb. Szóval folytat valamiféle interakciót, és ez biztosan közrejátszik abban, hogy írnak, írunk ahhoz a bloghoz.

:)

Bubcika 2019.07.25. 08:50:42

@Voltam: Igen igazad van! De nem minden nap tudok blogolni. Telóról utálok írni, géphez meg csak késő este tudok jutni.

Bubcika 2019.07.25. 09:34:12

Mondjuk kommentelni tudok telóról is. Most nem szabadkozni akarok na! Ma este jelentkezem új naplóval.
süti beállítások módosítása