Mindennapjaim

Mindennapjaim

Barna riasztás!!!!

2019. augusztus 03. - Bubcika

Azé kár, hogy ez a babona nem illik rám, mert már olyan gazdag lennék, hogy ihaj!

Dolgozgattunk ma szép csendesen, nem volt nagy hajtás, lévén, hogy csak ügyelet volt. Ilyenkor csak ketten vagyunk nővérek, meg az ügyeletes orvos, meg az ügyeletes műtős, meg az ügyeletes takarítónő. 

Már éppen az ebédet készültem kosztani, mikor gyanús lett valami. Bemegyek a szeptikusba, na hölgyek, ki kér pelenkacserét, bigyóürítést???  Senki. Akkor mi ez a ... ??? Na mindegy osztom az ebédet odaérek a férfi tusolóhoz, papa prömier plánban ül a klotyón . Itt van a kutya elásva! Tusolóban potty potty, folyosón potty potty őrzőben naaaagy potty!!!! Jesszum pepi! Pont a szoba közepin!  Na kesztyű papírtörlő, potty felszedve a szobából. Papa bejön, A hálóing a háta közepéig csupa cuccos! Várjon mán! Kesztyű Bade Vipes, vigyázz nehogy még a haja is ! Hajaismilyen... 

Icukaaaaaaa!!!!! Légysziiiii van egy kis barna riadó a tusolóban. Icuka néz, aztán nagyon röhög, veszi a vödröt pamacsot és eltünteti a dolgot. Szellőztessünk!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://bubci.blog.hu/api/trackback/id/tr7814993778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Voltam 2019.08.04. 11:04:52

:)

@Erika Piti:

Na, Kálmánka kívánsága már teljesült. :D :D

Mos már rajtam a sor! ;) :)

:)

Kálmán Barna Mikorka 2019.08.04. 14:53:17

második!:):)

na, ezért nem lettem nővérke!!!
pedig mindÉg buktam az icukákra:):):):)

kösz:):)

Voltam 2019.08.06. 15:13:29

@Bubcika:

Rendben, utána jön a többi kívánságom is. Hastáncról, káromkodós bevásárlással egybekötött biciklitúrákról, stb. :D :D
Kielégíthetetlen vagyok. :D :D

:)
süti beállítások módosítása