Mindennapjaim

Mindennapjaim

Mindenféle csacskaság

2019. július 25. - Bubcika

Megküzdök még azzal, hogy hogyan is írjak új blogot, mármint , hogy mire is kattintsak az oldalamon, hogy írni tudjak. De be szokott jönni.

Mostanában inkább 3D ben voltam.  Hét végén meló, most volt 3 szabadnapom. Meg kellett látogatnom az "Öreg barátnőmet, a Fatert, és mivel holnap Anna nap, és én dolgozom, az Anyukámat is ma látogattam meg. Vittem neki egy szép Orchideát. Volt ebben a 3 napban minden. Pakolás ( bútortaszigatás) takarítás, strand, pihenés . Makramé. (by Moon) 

Próbálom a mindennapokat könnyűvé és széppé tenni magamnak. 

Mert időzített bombán ülök a családommal. A lakást amit bérlünk el akarja adni a tulaj. Ezt még májusban közölte velem. Azt hittem ott maradok nagyanyám sírján ahol épp akkor üldögéltem. Mert itt akartunk maradni, győzködtem a tulajt, hogy váltsunk határozatlanra, ha letelik az egy év. Letelt és határozatlanok vagyunk. De a lakás eladó. Volt is egy család még májusban megnézni. Finnyogtak , hogy ennyi kér érte és m ég fel is kell újítani. Nem vették meg. 3 hete szól a tulaj, hogy lenne aki megvenné úgy, hogy velünk, bérlőkkel és neki fizetünk. Na ja! Meg neki is ki kellene perkálni 3 havi lakbért! Ami szentesi viszonylatban rohadtul sok. Annyim nincs is! Aztán nem jelentkezett az illető. Ma néztem az oldalt, engedett belőle majd fél millát. Úgy állapodtunk meg, hogy ha megköttetik az adásvételi, akkor 60 napos felmondás van az albiban. Meg ahogy Móricka elképzeli!!! Ha már leteszi azt a mondjuk 14 misit a vevő,akkor nem lesz olyan marha, hogy még 2 hónapig kerülgessen bennünket. Akkor rövid úton távoznunk kell. 

De addig is az idő nekünk dolgozik, ha nyár végéig maradunk, akkor már tudunk újrakezdeni. Legfeljebb én bevonulok a szállóra. Átmenetileg! Első, hogy a fiataloknak legyen lakás. Lehetőleg internettel, mert Dani Informatikás lett az Orvosírnokból, és kell neki ügyelnie. Ha a rendszerben van valami izé, akkor meg kell oldania éjszaka is. Most éppen 2 hétig ügyeletes.Pedig másodikán kezdte ezt a melót. Hagyszokja!

Szóval a sokadik kiakadásomon már túl vagyok, ezt a lakást elengedtem és várom, hogy végre elmehessek innen és megnyugodjak. De még ehhez kell pár rongy. Meg némi idő. De úgysem úgy lesz semmi, ahogy az én agyam járkál. Úgyhogy inkább leállítottam az agyamat és megpróbálok ÉLNI!

Mostanában rendeltem a netről kontaktlencséket. Az egyik típus sima dioptriás, magyarul távolra nagyon jó, de közelre, mint most is pötyögéshez, olvasőszemüge kell. Ami fárasztó. Rendeltem multifokálisat is , amivel közelre is látok, de valami hamis fos, mert 3 nap után már nagyon irritálta a szememet. Ki is dobtam. Meg az árát is az ablakon. Igaz, nem volt őrült drága. Már megrendeltem az Optikából az eredeti multifokálist. 

Pestiek! Hogyan van most a 3 as Metró? Meg a 4 es 6 os villamos? Még mindig csak pótlóbuszok vannak vagy legalább a metró közlekedik valamikor valameddig?

A bejegyzés trackback címe:

https://bubci.blog.hu/api/trackback/id/tr9514980408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2019.07.25. 19:53:14

1, Nem rakhatnak ki a lakásból, csak felmondási idővel. Ez biztos. :)))

2, A villamos nem jár, csak egyes szakaszokon. Szét van bombázva a sín. De sűrűn jár a pótló, kivételesen. :)

Kálmán Barna Mikorka 2019.07.25. 20:02:26

és a barna riadó????
az olvasó kérése az már smafu????
vagy legalább a makramé lett volna kicsit kibontva:):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Bubcika 2019.07.25. 20:52:00

Azt mondta a mostani tulaj, hogy 60 napos felmondási idővel. Le is írta ki is nyomtattam. De ha az új tulaj genyózik?
És a metró?

Bubcika 2019.07.25. 20:54:16

@Kálmán Barna Mikorka: Nem volt mostanában barna riadó, de ahogy lesz megírom. A makramé? Hihihi!!! Megvót, Jóvót! :))))))))

Bubcika 2019.07.25. 20:56:20

Most megyek szunnyadni, mert mindjárt 4.45! Fujj de utálok korán kelni Jóccaka!

Blogolda 2019.07.25. 21:04:17

Sírva röhögős szmájli : Makramé. :D

Csak egy idézet a komoly tartalomhoz: " Örökké nem eshet " ))

dr.ahalan 2019.07.25. 21:05:13

@Erika Piti: Hatvan napig be se mehet a lakásba, ha nem engeded.
Jóóóó éjt! :)))

Voltam 2019.07.26. 15:39:39

@Erika Piti:

Csatlakozom Mikorka Baráthoz.
A makramét tessék teljes részletességgel az utolsó sikolyig kifejteni. Ennyi minimum jár a törzsközönségnek, különben kénytelenek leszünk Mikorkával majd a nővérszállón felkeresni személyes tapasztalatok céljából. :D :D
( És persze majd juszt sem írjuk meg mi sem, hogy miként is vót. :D :D )

És akkor anyukád névnapja alkalmából kapsz tőlem egy "Anna verset".
Nem, nem Juhász Gyula valamelyik híres és ismert Anna versét, hanem egy különlegesebbet, ami lehet, hogy nem annyira jó, mint a Juhász Gyula félék, de sokkal kevesebben ismerik, és hát Anna versből soha nem elég.

Probszt Ádám

Édes Anna
Egy múló pillanat,
mi szemrebbenésnyi csak,
karcsú vonalak,
a szálak közt arany hajfonat.
Lehunyom szemem,
s látom gyönyörű arcodat.

Fehérre festett fellegek,
- délibáb csak - szétoszlik
s halványan ellebeg.
Ki vagy te? Kérdezem,
bár tudom a neved.

Ragyogásod éltető,
bársonyos, égi manna,
gyönyörű szépség vagy,
édes kis Anna!

Sok boldogságot az édesanyádnak névnapja alkalmából!

:)

Bubcika 2019.07.26. 18:23:30

@Voltam: Nagyon szépen köszönöm !!! Anyukám nevében is!!! Meghatottál! Majd valamilyen formában (olyan Y-san) eccer leírom a makramét! :))))))

Bubcika 2019.07.26. 18:24:05

Dehogymegyametró???????????????

Voltam 2019.07.26. 18:33:50

@Erika Piti:

Most látom, mennyire megöregedtem. Nekem a nők már csak leírják. :D :D
( Régen még csinálták velem. :D :D )

Bubcika 2019.07.26. 19:14:19

Lassan már én is csak írni tudok róla!!!!

Voltam 2019.07.26. 19:29:29

@Erika Piti:

Hogy is van különböző életszakaszok leírása ebből a szempontból?

Tini korban, van mivel, de nincs kivel és nincs hol.
Fiatalon, van mivel, van kivel, de nincs hol
Felnőtten, van mivel, van kivel és van hol.
Éretten, még mindig van mivel, de már megint nincs kivel, pedig lenne hol.
Idősen, már nem nagyon van mivel, nem nagyon van kivel, de még lenne hol.
Öregen, nincs mivel, nincs kivel, és a szociban nem szabad, tehát nincs hol. :D

Na, melyik életszakaszban vagy? :D :D

:)
É

Bubcika 2019.07.26. 20:06:12

Hátőőőőő.... Nem igazán jellemző egyik sem. Van hol, van kivel,de már egyre inkább nincs mivel!!!!! :))))))))

Voltam 2019.07.28. 10:13:15

@Erika Piti:

Na jó, nem bánom! Csináljuk úgy. :D :D

:)
süti beállítások módosítása