Mindennapjaim

Mindennapjaim

Úriember

2019. július 31. - Bubcika

Na azt sem a kutya szarja! Régi mondás ez!

Vagy úriasszony. Mindegy. 

Az Én felmenőim nagy természetek. Örököltem belőle sajnos, de engem megbüntetett a Jóisten érte és már megváltoztam. 

Fater szemében nem ember az aki nem dúrja a fődet, nem gányol. 

Dani fiam Hála a Jó istennek hosszú idő után Befutott. Irodában dolgozik. Rendszergazda!!! A céges információs rendszer gazdija. Rém büszke vagyok rá!!! Sajnos Örökölt tőlem némi kishitűséget és még szorong a meló miatt.

Így volt ez mikor Orvosírnok lett is. Kellett egy jó fél év, hogy magabiztos legyen. Nagyon hasznára vált az írnokság, mer így áthívták az Informatikai osztályra. 

És amit ebből az egészből ki akarok hámozni az az, hogy az én fateromnak volt ma reggel egy beszólása. 

Úriember lett a gyerekből!!!! Csak a csokornyakkendő hiányzik róla! 

Anyád!!! 

Mikor munkanélküli volt, akkor egy senki volt a gyerekem az ő szemében.

Most, hogy végre normális munkája van, most meg gúnyolódik. Mert nem trógerol a gyerek, hanem irodában dolgozik.

Én nagyon büszke vagyok rá!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://bubci.blog.hu/api/trackback/id/tr6414989140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ahalan 2019.08.01. 07:33:43

Büszke is lehetsz rá vastagon! :)

Voltam 2019.08.01. 15:22:44

@Erika Piti:

Kedves édesapád némi irigységgel fűszerezett rosszindulatú megjegyzéséről jutott eszembe a mondás, miszerint "Úrnak születni kell, a paraszt meg terem, mint a csicsóka."

:)

Bubcika 2019.08.02. 09:26:34

Büszke is vagyok! Tegnap felhívtam a céges mellékén. Az a sármos hang! Mondjuk a gyerek is rohadtul az !
Na igen apám sofőr volt világéletében mellette neg dúrta a földet. Mi nem dúrjuk . Nincs. Hál istennek!

dr.ahalan 2019.08.03. 00:31:25

@Erika Piti: Nekem sajnos van. Megörököltem, de nem találom. Harminc éve eljöttem Bajáról... Azóta minden átalakult, házak nőttek... Egyszer meg kellene keresni... :)))
Még a kapa szót is utálom!

Voltam 2019.08.03. 12:20:00

@dr.ahalan:

Nekem sincs földem, de van egy nagyon bölcs zsidó mondás, amint esetleg érdemes elgondolkodni.
"Akkora ég van a fejed felett, amekkora föld a talpad alatt."

:)

Voltam 2019.08.03. 12:34:37

@dr.ahalan:

Na jó, nem biztos, hogy zsidó mondás, de van valami jelentősége, hogy valami virtigli kun, vagy virtigli Kohn mondta-e? :D :D

:)
süti beállítások módosítása