Mindennapjaim

Mindennapjaim

Gagyilencse.hu

2019. július 28. - Bubcika

Egyszer nem vót világos???? Hogy Netről tilos kontaktlencsét rendelni???? He? Nem tudom mivel vagyok előrébb, hogy 2000 rongyot spórolni akartam, de mégis meg kellett rendelni az Optikában az eredetit.

Mert hüjjjje vagyok.

Kipróbáltam egy másik fajta lencsét, mint amit eddig használtam.  Rendeltem a netről. Persze nem láttam vele, csak távolra. Telefont monitort akármit csak plusz olvasószemüveggel. Nosza, próbáljuk meg, a multifokálist is megrendelni, hátha a három évvel ezelőtti fiaskó csak véletlen volt. 

Egy frászt volt! Eltelt 3-4 nap és elkezdte marni a szememet. 3 hét alatt elhasználtam mint  a hármat. Mindegyik szar volt, mert begyulladt a szemem tőle! 3 nap után. Hiába kerestem benne a CIBA logót, persze nem volt benne. Na vettem egy nagy levegőt, és mert amúgy is a családtól kontaktlencsére valót kértem szülinapomra csak galád módon eldugtam, hogy majd inkább utazok belőle, kénytelen voltam bemenni az Optikába és normális lencsét venni. 2 szemem van! Az utazásra meg majd összehangyászom újra. Látni köll! Vettem egy normális napszemüeget is, ami UV szűrős. Egyre érzékenyebb a szemem. Nem bírja a napot. A Kínais napszemcsim meg inkább begyűjti a szemembe a napfényt és úgy érzem kiég a retinám.

Az új lencsémben benne van a logó. Úgyhogy ezzel bírni kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://bubci.blog.hu/api/trackback/id/tr514984170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vezek Elek 2019.07.29. 07:19:10

Bizony-bizony.... hamisitanak már mindent. Ne tudd meg, milyen maradandó károkat okoznak a szaruhártyán a gagyi lencsék! Igazad van, a szemmel nem szabad játszani! Bátor vagy, hogy egészségügyis létedre egyáltalán ki merted próbálni a netes lencsét. Ha látni akarsz, a továbbiakban ne tedd! Puszi!

Voltam 2019.07.29. 15:53:45

@Erika Piti:

Jajj, te kis butuska! Hát rosszalkodni nem úgy kell, hogy rossz lencsét veszel, és ezzel veszélyezteted a szemed. Hanem rosszalkodni úgy kell, hogy közben akár csukva is tarthatod a szemed, azaz, nem kell lencse. ;) ( Max. kaviár. :D )

:)
süti beállítások módosítása